Frequently Asked Questions

Find Answers To All Your Questions

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Wij accepteren alle gangbare betaalmethoden zoals PayPal, Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay, Maestro, Ideal, Bancontact en Klarna.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail van ons. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je je bestelling plaatst en we laten je weten wanneer je bestelling onderweg is. Je kunt je bestelling volgen via je verzendpartner.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om een ​​bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst.

Hoe lang duurt de levering?

Meestal duurt het 3-10 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden en geleverd.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Ja, gratis verzending is beschikbaar voor alle bestellingen die binnen Nederland en België worden geplaatst.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Nee, wij verzenden alleen naar Nederland en België.

Wat is jullie retour- en omruilbeleid?

U kunt binnen 14 dagen na aankoop uw geld terugvragen. Geretourneerde artikelen moeten in exact dezelfde staat zijn als waarin u ze heeft ontvangen. Stuur een e-mail naar info@jansenkeuken.nl om uw geld terug te vragen. We hebben ook 2 of 3 foto's van het beschadigde artikel nodig.

Hoe kan ik mijn terugbetaling volgen?

Om de status van uw terugbetaling te volgen, kunt u de bevestigingsmail raadplegen die u van ons hebt ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, duurt het 3-7 werkdagen voordat de terugbetaling is verwerkt. Het terug te storten bedrag wordt automatisch afgeschreven van dezelfde betaalmethode die je oorspronkelijk voor de aankoop hebt gebruikt.

Powered by